10 Grudnia – Stop przemocy mężczyzn!

NIE! przyzwoleniu na męską normę przemocy

  • Dowiedz się więcej!

  • Doświadczenia przemocy

  • Telefony zaufania

    TELEFON ZAUFANIA 10GRUDNIA: 698991142 od pon do pt między 16:00 a 18:00

  • TEL: 0 789 30 65 66 Pon – Pt 13.00-19.00

  • Kompleksowe wsparcie ofiarom i świadkom przemocy domowej

  • Kursy WenDo

    WenDo samoobrona

    Katowice 20-21.07

  • Wydawnictwa

    Paradoks macho

    Paradoks macho: Jackson Katz

  • Między Nami Zin

  • Archiwum

  • Tagi

  • Kalendarz

    Lipiec 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « Czer   Sier »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

Dziewczynka ze szczurami: Kampania w USA przeciwko napastowaniu nieletnich dziewczynek

Posted by 10grudnia w dniu Lipiec 31, 2012

Szczury i węże biorą w posiadanie nastolatki. Dwie, odrażające i prowokacyjne kreacje apelują: „What kind a man prey on underage girls?” (Co to za mężczyzna, który napastuje niepełnoletnie dziewczynki?).

Organizacja United Way of Greater Milwaukee, przy współpracy z agencją Serve Marketing przygotowała kampanię, którą potraktować można jako shocking advertising. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na powiązania pomiędzy wykorzystywaniem seksualnym nieletnich a wysokim wskaźnikiem urodzeń wśród 15-17 letnich dziewczynek w Milwaukee. Ojcami dzieci są zazwyczaj mężczyźni o wiele starsi niż matki. Dramat ofiar podkreśla założyciel i dyrektor kreatywny agencji Sevre, którego słowa także widnieją na plakacie: “When an older man has sex with an underage girl, it’s more than creepy, it’s statutory rape.”(Kiedy starszy mężczyzna odbywa stosunek seksualny z niepełnoletnią dziewczyną, to jest to bardziej niż obleśne – to z punktu widzenia prawa jest gwałtem).

Reklamy ze zdjęciami dziewczynek atakowanych przez szczury i węża, rozmieszczono na 32 przystankach autobusowych w strefie, gdzie wskaźnik nastoletnich ciąż jest najwyższy.

Kampania jest adresowana do rodziców dziewcząt, z wyraźnym przekazem, aby rozmawiali z dziećmi o ich pożyciu seksualnym i związkach, zanim będzie za późno. Kieruje ich do strony babycanwait.com, na której mogą dowiedzieć się jak rozmawiać z dziećmi na temat dojrzewania, seksu i innych, trudnych kwestii.

Celem kampanii jest obniżenie liczby nastoletnich ciąż o co najmniej 46% do roku 2015.
Anna Pieczykolan

Za Kampaniespoleczne.pl

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: