10 Grudnia – Stop przemocy mężczyzn!

NIE! przyzwoleniu na męską normę przemocy

  • Dowiedz się więcej!

  • Doświadczenia przemocy

  • Telefony zaufania

    TELEFON ZAUFANIA 10GRUDNIA: 698991142 od pon do pt między 16:00 a 18:00

  • TEL: 0 789 30 65 66 Pon – Pt 13.00-19.00

  • Kompleksowe wsparcie ofiarom i świadkom przemocy domowej

  • Kursy WenDo

    WenDo samoobrona

    Katowice 20-21.07

  • Wydawnictwa

    Paradoks macho

    Paradoks macho: Jackson Katz

  • Między Nami Zin

  • Archiwum

  • Tagi

    antyseksizm asertywność CPK działania antyprzemocowe feminizm FGM gwałt handel ludźmi Kampania 16 Dni kodeks postepowania administracyjnego macho molestowanie mężczyźni przeciwko przemocy Niebieska Linia norma przemocy ofiary przemocy ofiary przestępstw OPTA patriarchat prawa człowieka prawa kobiet prostytucja przeciwdziałanie przemocy przemoc domowa przemoc seksualna przemoc wobec kobiet przemoc w rodzinie samoobrona dla kobiet seksizm stop dyskryminacji tortury wendo wykluczenie Zadra
  • Kalendarz

    Luty 2012
    Pon W Śr Czw Pt S N
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829  

Miłosne igraszki czy gwałt? – Niemicka kampania przeciw przemocy

Posted by 10grudnia w dniu 11 lutego, 2012

Miłosne igraszki zakochanych lub akt gwałtu, grupa rozbawionych przyjaciół lub uliczna bójka, stęskniony kochanek albo złodziej… Kreacje kampanii „If in doubt – call: 110” („W razie wątpliwości zadzwoń pod 110”) ukazują pozornie niewinne sytuacje, które w rzeczywistości mogą być aktami przemocy.

Reklamy pojawiły się na około 80 billboardach na terenie całego Düsseldorfu, głównie na przystankach autobusowych i stacjach metra. Sytuacje przedstawione na plakatach opowiadały o wydarzeniach, których świadkami każdego dnia bywają zwykli przechodnie  i chociaż czasem powinni zareagować, nie robią tego, bo boją się że źle ocenili sytuację. Poszczególne kontrowersje opisane były dodatkowo, wyrazistymi hasłami: “Laughing fit or getting hit?” („Atak śmiechu czy bójka?”), “Secret lover or thief undercover?” („Sekretny kochanek czy złodziej w przebraniu?”), “Keys mislaid or a thief’s charade?” („Zgubione klucze czy złodziejska sztuczka?”), “Playful yelp or a cry for help?” („Super zabawa czy wzywanie pomocy?”), “Happy couple or violent scuffle?” („Szczęśliwa para czy akt gwałtu?”) – “If in doubt: 110” („W razie wątpliwości: 110”)

Kampania zrealizowana została przez agencję Butter, w czerwcu 2011 roku. Autorką dowcipnych rysunków jest Kordula Roeckenhaus. Kampanię zrealizowano na zlecenie urzędu miejskiego w Düsseldorfie. Jej celem było zwiększenie czujości mieszkanców miasta oraz promocja niemieckiego „telefonu bezpieczeństwa“: 110.
P. Niemyska

Za Kampaniespoleczne.pl

Dodaj komentarz