10 Grudnia – Stop przemocy mężczyzn!

NIE! przyzwoleniu na męską normę przemocy

  • Dowiedz się więcej!

  • Doświadczenia przemocy

  • Telefony zaufania

    TELEFON ZAUFANIA 10GRUDNIA: 698991142 od pon do pt między 16:00 a 18:00

  • TEL: 0 789 30 65 66 Pon – Pt 13.00-19.00

  • Kompleksowe wsparcie ofiarom i świadkom przemocy domowej

  • Kursy WenDo

    WenDo samoobrona

    Katowice 20-21.07

  • Wydawnictwa

    Paradoks macho

    Paradoks macho: Jackson Katz

  • Między Nami Zin

  • Archiwum

  • Tagi

  • Kalendarz

    Luty 2012
    Pon W Śr C Pt S N
    « Sty   Mar »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    272829  

Miłosne igraszki czy gwałt? – Niemicka kampania przeciw przemocy

Posted by 10grudnia w dniu Luty 11, 2012

Miłosne igraszki zakochanych lub akt gwałtu, grupa rozbawionych przyjaciół lub uliczna bójka, stęskniony kochanek albo złodziej… Kreacje kampanii „If in doubt – call: 110” („W razie wątpliwości zadzwoń pod 110”) ukazują pozornie niewinne sytuacje, które w rzeczywistości mogą być aktami przemocy.

Reklamy pojawiły się na około 80 billboardach na terenie całego Düsseldorfu, głównie na przystankach autobusowych i stacjach metra. Sytuacje przedstawione na plakatach opowiadały o wydarzeniach, których świadkami każdego dnia bywają zwykli przechodnie  i chociaż czasem powinni zareagować, nie robią tego, bo boją się że źle ocenili sytuację. Poszczególne kontrowersje opisane były dodatkowo, wyrazistymi hasłami: “Laughing fit or getting hit?” („Atak śmiechu czy bójka?”), “Secret lover or thief undercover?” („Sekretny kochanek czy złodziej w przebraniu?”), “Keys mislaid or a thief’s charade?” („Zgubione klucze czy złodziejska sztuczka?”), “Playful yelp or a cry for help?” („Super zabawa czy wzywanie pomocy?”), “Happy couple or violent scuffle?” („Szczęśliwa para czy akt gwałtu?”) – “If in doubt: 110” („W razie wątpliwości: 110”)

Kampania zrealizowana została przez agencję Butter, w czerwcu 2011 roku. Autorką dowcipnych rysunków jest Kordula Roeckenhaus. Kampanię zrealizowano na zlecenie urzędu miejskiego w Düsseldorfie. Jej celem było zwiększenie czujości mieszkanców miasta oraz promocja niemieckiego „telefonu bezpieczeństwa“: 110.
P. Niemyska

Za Kampaniespoleczne.pl

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: