10 Grudnia – Stop przemocy mężczyzn!

NIE! przyzwoleniu na męską normę przemocy

  • Dowiedz się więcej!

  • Doświadczenia przemocy

  • Telefony zaufania

    TELEFON ZAUFANIA 10GRUDNIA: 698991142 od pon do pt między 16:00 a 18:00

  • TEL: 0 789 30 65 66 Pon – Pt 13.00-19.00

  • Kompleksowe wsparcie ofiarom i świadkom przemocy domowej

  • Kursy WenDo

    WenDo samoobrona

    Katowice 20-21.07

  • Wydawnictwa

    Paradoks macho

    Paradoks macho: Jackson Katz

  • Między Nami Zin

  • Archiwum

  • Tagi

  • Kalendarz

    Styczeń 2011
    Pon W Śr C Pt S N
    « Gru   Lu »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

Niekompletni ludzie

Posted by 10grudnia w dniu Styczeń 7, 2011

Spożywająca śniadanie dziewczynka ma dziurę w miejscu przegubu, jak zniszczona plastikowa lalka. Kobieta z niekompletną, rozbitą czaszką, zajmuje się swoim dzieckiem. Smutny chłopiec, pozbawiony fragmentu łydki, siedzi skulony na schodach. Przygnębiający nastrój filmu przełamuje kobieta, której dotyk powoduje regenerację uszkodzonego ciała.

Spot zatytułowany „Broken” („Rozbici”) przedstawia ludzi pozbawionych cząstek siebie – to ofiary traumatycznych przeżyć, mechanicznie i beznamiętnie wykonujące codzienne czynności.

Przedstawiono w nim problem kruchości ludzkiej psychiki, łamiącej się pod wpływem bolesnych doświadczeń oraz wrażliwości ciała, doświadczającego różnych form przemocy. Spot jest elementem kampanii fundraisingowej organizacji NCVT (National Children and Violence Trust), działającej na terenie najmniejszej prowincji Republiki Południowej Afryki – Gauteng. Jego emisja zbiegła się z 16-dniową akcją promującą w tym regionie aktywność na rzecz zaprzestania przemocy wobec kobiet i dzieci (16 Days of Activism for No Violence Against Women and Children), rozpoczynającą się 25 listopada.

Organizacja NCTV stara się pomagać bezbronnym oraz poszkodowanym grupom społecznym, zamieszkującym najbardziej zubożałe rejony prowincji, a przede wszystkim kobietom i dzieciom doświadczającym przemocy domowej, bezrobotnym, nosicielom wirusa HIV i chorym na AIDS. Organizacja walczy z politycznym, społecznym i ekonomicznym wykluczeniem tych grup oraz zajmuje się monitoringiem poszanowania ich praw obywatelskich.

Spot „Broken” zakwalifikował się do finału konkursu M-Net Vuka! Awards 2010.
D. Wilk

Za Kampaniespoleczne.pl

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: